You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Realisaties verwarming

Een atmosferisch defect toestel dat niet meer conform was werd vervangen door een condensatieketel VCW286 Vaillant. Er werd eveneens een bijkomend extern expansievat geplaatst. Het rookkanaal werd geïntubeerd zodat er op de bepleistering van de schouw in de woning geen vervelende doorslag van roetvlekken komt. Er werd ook geopteerd voor een nieuwe modulerende kamerthermostaat Vaillant VRT350. Niet te vergeten onze magnetische sticker met onze gegevens zodat we altijd vlug bereikbaar zijn. De hele installatie zal een merkbaar verschil geven op de gasrekening. Indien u meer informatie wenst over dit type ketel, neem gerust contact op.

Een verouderde installatie werd vervangen door een condensatieketel VCW346. Er werd ook een bijkomend extern expansievat geplaatst. Het rookkanaal werd geïntubeerd zodat er binnen in de woning op de schouw geen doorslag van roetvlekken ontstaat. Om indien nodig vlug bereikbaar te zijn laten wij op de ketel steeds een magnetisch sticker achter met onze gegevens. Met de huidige hoge energieprijzen zal deze installatie zeker zijn meerwaarde bewijzen. Indien u meer informatie wenst over dit type ketel, neem gerust contact op.

Een zeer oude ketel was niet meer conform oa door de externe gasgeiser . Deze installatie werd vervangen door een zuinige condensatieketel VCW286 Vaillant (met interne doorstroomboiler voor warm water). Ook het rookkanaal werd geïntubeerd zodat doorslag van roetvlekken op de schouw in de woning vermeden worden. Er werd gekozen voor een nieuwe modulerende kamerthermostaat Vaillant VRT350. Indien u meer informatie wenst over dit type ketel, neem gerust contact op.

Een oude ketel werd vervangen door een zuinige condensatieketel VCW346 Vaillant. Er werd ook een bijkomend extern expansievat geplaatst. Klant koos ook voor een nieuwe modulerende kamerthermostaat Vaillant VRT350. Indien u meer informatie wenst over dit type ketel, neem gerust contact op.

De installatie werd vervangen door een hoog rendement ketel VCW346 Vaillant. Daar de ketel op een andere plaats in het gebouw moest komen werden alle leidingen en het verdeelpunt vernieuwd. Er werd gekozen voor een nieuwe kamerthermostaat Vsmart welke kan bediend worden via een app op telefoon of tablet. Een magnetische sticker op de ketel met onze contactgegevens maakt de installatie volledig. Terug een tevreden klant ! Indien u meer informatie wenst over dit type ketel, neem gerust contact op.

De atmosferisch ketel van 17 jaar oud waarvan de herstellingskosten te hoog waren werd vervangen door een zuinige condensatieketel Vaillant VCW286. Dit is een prima keuze prijs/kwaliteit. Ook werd er een extra extern expansievat geplaatst. Er werd ook gekozen voor een nieuwe modulerende kamerthermostaat Vaillant VRT350. Wat niet mocht ontbreken is de magnetische sticker op de ketel met onze gegevens zodat de klant ons altijd kan bereiken indien nodig. Indien u meer informatie wenst over dit type ketel, neem gerust contact op.

Bij deze klant was de gasgeiser stuk, ter plaatste is vastgesteld dat de gasgeiser niet conform was met de huidige wetgeving en dat de ketel draaide op een veel te hoog vermogen (niet rendabel). Aangezien het over een overgedimensioneerd atmosferisch toestel ging, zijn we in samenspraak tot een oplossing gekomen. Klant heeft geopteerd om een moderne condensatieketel te hangen van het merk Vaillant Ecotec plus VCW346 Indien u meer informatie wenst over dit type ketel, neem gerust contact op.

Stookolieketel die 50 jaar geleden geleden geplaatst werd was dringend aan vervanging toe. Hij was niet meer conform en had een minimaal rendement met een zeer hoog verbruik. Hij werd vervangen door een zuinige condensatieketel Vaillant VCW 346 (met doorstroomboiler) en een bijkomend extern expansievat. De oude schouw werd geïntubeerd zodat ook roetvlekken binnenshuis vermeden worden. We plaatsten de gasleidingen en verkregen een positieve gaskeuring. Alles werd netjes afgewerkt zodat de nieuwe gasmeter probleemloos kon aangesloten en geopend worden. Er werd eveneens een nieuwe kamerthermostaat geplaatst.

Nieuwbouwproject voorzien van vloerverwarming

Stookolieketel van 44 jaar die vervangen is door een condensatieketel Vaillant VCW286 (met doorstroomboiler) Er werd ook een extern expansievat geplaatst dit om drukschommelingen op te vangen. De schouw werd geïntubeerd met behulp van een hoogtewerker dit omdat de schouw moeilijk bereikbaar was. Hier werden ook de gasleidingen aangelegd en gekeurd door een erkende keurder. Er werd ook een kamerthermostaat geplaatst. (VRT350 van Vaillant voor een goede modulatie van de ketel)

Gasketel die 19 jaar geleden geplaatst werd was dringend aan vervanging toe. Onderdelen waren niet meer verkrijgbaar en had een minimaal rendement met een zeer hoog verbruik. Hij werd vervangen door een zuinige condensatieketel Vaillant VCW 346 (met doorstroomboiler) en een bijkomend extern expansievat. Er werd eveneens een nieuwe kamerthermostaat geplaatst. Om indien nodig vlug bereikbaar te zijn laten wij op de ketel steeds een magnetisch sticker achter met onze gegevens.

Aangezien de herstellingskost te groot was, en de ketel in slechte staat was, is er gekozen om een zuinige condensatieketel te plaatsen van Vaillant (VCW346), met de huidige hoge energieprijzen zal deze installatie zeker zijn meerwaarde bewijzen. Hier werd ook onze sticker geplaatst.