You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Plaatsing / vervanging CV-ketel

Afspraak maken of offerte aanvragen

Je kan een afspraak maken door ons te contacteren

Tijdens een bezoek of  eventueel  op basis van foto’s of videocall  bekijken we samen welke werken er  moeten uitgevoerd worden.

Een vervanging of plaatsing van CV-ketel ,radiatoren, leidingen, kamerthermostaat kunnen wij voor u vakkundige uitvoeren aan een afgesproken correcte prijs.

Verwijdering van oude installatie

Wij beginnen met de verwijdering van de huidige ketel en/of boiler en/of radiatoren. Ook besteden we aandacht aan de oude leidingen. Alle verwijderde materialen worden door ons meegenomen voor recyclage

Installatie magneetfilter bij nieuwe cv-ketel

Indien nodig spoelen wij vooraf de installatie zodat er geen vuil in de nieuw ketel komt. Er wordt ook altijd een magneetfilter geplaatst bij een nieuwe ketel .Het wordt geadviseerd door de fabrikanten om de levensduur van je Cv-ketel te waarborgen. In een verwarmingssysteem wordt steeds corrosie gevormd en hierbij ontstaat vervuiling van het cv-water. Dit is zeer schadelijk voor uw installatie..

Opstart + officieel keuringsrapport

De installatie wordt gevuld met water, ontlucht en getest op lekken. Ook de gasleiding wordt nagekeken. Indien alles in orde is wordt de ketel opgestart. Er wordt een rookgastest gedaan om  te kijken of er voldoende verse luchtaanvoer is. Dit is nodig om een optimale verbranding te verkrijgen. Daarna stellen wij het officiële keuringsrapport op.

Dienst-na-verkoop

Op onze geplaatste ketels wordt  een magneetsticker geplaatst met het tel.nr waarop u ons steeds kan bereiken. Ook krijgt u van ons een vrijblijvende email op het moment van het 1e onderhoud.

Wij staan steeds klaar om onze klanten te helpen op een snelle en professionele manier!